"Άνοιγμα" της Λέσβου στη Ρωσική αγορά

  • Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012 16:11

Η προώθηση και οι εξαγωγές των Λεσβιακών προϊόντων στη ρωσική αγορά, ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο διάστημα με πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Λέσβου και σε συνεργασία με το Τμήμα Μεταποίησης.

Στη σύσκεψη είχε κληθεί και συμμετείχε τετραμελής αντιπροσωπεία του Γραφείου Προώθησης Εξαγωγών της Ρωσίας, αποτελούμενη από την κα Α. Μιχαήλοβα και τον κ. Β. Κουτρουμάνη από Ρωσία, καθώς και την κ. Β. Χατζηαναγνώστου και τον κ. Χ. Κανατσά, από το γραφείο τους στην Ελλάδα. Επίσης συμμετείχαν  παραγωγοί του νησιού μας (ελαιόλαδο, ποτοποιίες, τυροκομικά, παστά, γλυκά κ.λ.π. και άλλα παραγόμενα προϊόντα «μη τρόφιμα»), που ενδιαφέρονται να εξάγουν τα προϊόντα τους στη συγκεκριμένη αγορά.

Ο κ. Κουτρουμάνης παρουσίασε αναλυτικά τις προκλήσεις, τις διαδικασίες, τις δυσκολίες αλλά και τις προοπτικές των εξαγωγών στη Ρωσία. Από την πλευρά τους, οι παραγωγοί που έλαβαν μέρος στη σύσκεψη, έδωσαν μια λεπτομερή και ακριβή εικόνα, ο καθένας για τα προϊόντα που ενδιαφέρεται να εξάγει, ως προς τη σύσταση (ποικιλία, ποιότητα), τον τρόπο παραγωγής, τις ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τον ανταγωνισμό Π.Ο.Π., τις ποσοτικές δυνατότητες παραγωγής και διάθεσης, τις τιμές, καθώς και οποιαδήποτε πληροφορία θεωρείται απαραίτητη για τη διαδικασία εξαγωγής.

Τα μέλη της αποστολής κυριολεκτικά εξεπλάγησαν με τον πλούτο των προϊόντων που παράγει η Λέσβος, ενώ με τις απαντήσεις και τις διευκρινήσεις τους κάλυψαν κάθε απορία των τοπικών μας παραγωγών, οι οποίοι φάνηκε να έχουν συνειδητοποιήσει πως στη παρούσα συγκυρία που το εμπόριο στη χώρα μας συναντά τρομερές δυσκολίες, μια ενδεχόμενη εξαγωγική συνεργασία των επιχειρήσεων της Λέσβου με Ρώσους εισαγωγείς και διανομείς, μπορεί να αποβεί εξαιρετικά επωφελής και σε βάθος χρόνου. Ακόμη έγιναν προτάσεις για συμμετοχή του Επιμελητηρίου σε εμπορικές εκθέσεις στη Ρωσία.

Τέλος, η αντιπροσωπεία δεσμεύτηκε να στείλει προσωπικό γράμμα σε κάθε παραγωγό, με την πρόταση της για εξαγωγή προϊόντων στη ρωσική αγορά, ενημερώνοντας παράλληλα το Επιμελητήριο για τις προωθητικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν.  

 

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

TRAVEL

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

SHOWBIZ

ΚΟΥΖΙΝΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ