Ο Γ. Σπιλάνης σε συνέδριο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

  • Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014 13:34

Ο υποψήφιος Περιφερειάρχης, επίκουρος καθηγητής  Γιάννης Σπιλάνης παραβρέθηκε σαν ομιλητής στο 10ο Συνέδριο που οργάνωσε η εταιρεία IMIC στις 26 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. 

Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Αθηναίων, του ΣΕΤΕ, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου και άλλων φορέων. Το θέμα του ήταν "Αντιμετωπίζοντας με επιτυχία την εποχικότητα στον τουρισμό: από τη θεωρία στην πράξη" και συγκέντρωσε εμπειρογνώμονες (από την Ελλάδα και το Εξωτερικό στις ειδικές μορφές τουρισμού (περιπατητικό, συνεδριακό, τουρισμό υπαίθριων δραστηριοτήτων, αθλητικό τουρισμό κ.α).

Κατά τη διάρκεια του οι ομιλητές αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένες δράσεις που θα επιτρέψουν την άμβλυνση της εποχικότητας, γεγονός πολύ σημαντικό για τον ελληνικό τουρισμό και ιδιαίτερα για τον νησιωτικό. Εντύπωση δημιούργησε η απουσία των φορέων του Β. Αιγαίου με εξαίρεση τη παρουσία του Διευθυντή του Μουσείου Απολιθωμένου Δάσους Σιγρίου, καθηγητή κ. Ν. Ζούρου, που αναφέρθηκε στον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν τα γεω-πάρκα.

 Κατά ομιλία του ο κ. Σπιλάνης υποστήριξε στην αναγκαιότητα ύπαρξης ενός ολοκληρωμένου τουριστικού σχεδιασμού που θα αντιμετωπίζει τα διαρθρωτικά προβλήματα του τουρισμού στο Αιγαίο.

Έθεσε ως αναγκαίες προϋποθέσεις τη συνεχή εκπαίδευση φορέων, εργοδοτών και εργαζομένων ώστε να επιτευχθεί αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, με παράλληλη αλλαγή στη τουριστική διακυβέρνηση, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων κάτω από την αιγίδα του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού με σκοπό την ανάδειξη της Αιγιακής Ποιότητας και ταυτότητας.

Πρότεινε να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος αξιοποιώντας τα μοναδικά φυσικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά του αρχιπελάγους, αναπτύσσοντας ειδικές μορφές τουρισμού από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς.

Με τον τρόπο αυτό κατέληξε ο ομιλητής θα μπορέσουμε να αναδείξουμε την ιδιαίτερη ταυτότητα των νησιών και να δημιουργήσουμε ισχυρά brand names στη διεθνή αγορά.

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

TRAVEL

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΟΜΟΡΦΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

AGORA

ΚΟΥΖΙΝΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ